søndag den 11. september 2011


Hej bloggen. Jeg er i denne weekend hjemme, og efter denne weekend må jeg have min computer med ned på efterskolen. Måske betyder det lidt mere blogging. Tiden på efterskolen flyver afsted... Og jeg nyder det!
Det er hårdt at gå på efterskole, men det er det hele værd.
Folk siger, at man bliver et helt andet menneske, men jeg tror, at jeg bliver en bedre mig. Jeg kan allerede mærke små ting der har ændret sig. Jeg er ikke så genert mere, jeg er meget åben overfor nye ting og jeg tager mere ansvar. Jeg har intet dårligt at sige om efterskolen, overhovedet.
Jeg har allerede fået en masse dejlige bekendte på efterskolen. Jeg vil ikke kalde dem venner, da vi alligevel ikke har været sammen i mere end en måned, og vi kender ikke hinanden endnu. Meeeen selvom jeg ikke har været der længe endnu kan jeg kun sige en ting; Jeg elsker det!

2 kommentarer:

  1. Hej Emma.
    Ej hvor dejligt! Jeg husker tydeligt de første 14 dage på efterskolen, hvor vi heller ikke måtte have mobil og computer!

    Klem Joanna Nielsen
    www.joannanielsen.blogspot.com

    - Kig forbi, jeg har en give away kørende lige nu.

    SvarSlet
  2. Cool blog! Måske du vil følges eller smide en kommentar på min blog? <3
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
    Hugs & Love

    SvarSlet