torsdag den 23. juni 2011

Dimission

 Igår var jeg til dimissions fest, hvor hele klassen (+ a klassen) var samlet igen. Det var super hyggeligt at se alle igen.
 Vi fik uddelt afgangs beviser. Er rigtig tilfreds med mit karakter fra de skriftlige eksaminer!
 Alle mine søde piger fra 9.b, som jeg håber jeg ser meget til i fremtiden!
 Alle 9. klasserne blev stillet op sammen. Vi skulle så tage en blomst, som var bundet til et bånd. Båndet skulle vi så alle holde. Derefter kom lærene og klippede os fri, så vi nu ikke længere var bundet sammen.
Det var ikke ligefrem den mest behagelige oplevelse. Derefter valgte jeg og en veninde dog, at binde os sammen igen (:
 Hele 9.b (-1). Den mest perfekte klasse til mig.
Bagefter tog nogle af pigerne hjem til mig, hvor vi sad under halvtaget og ristede skumfidusser i starin lys, mens regnen silede ned.

Det var en super god afslutning på så mange dejlige år. Jeg kan slet ikke vente, til alle sommerfesterne, hvor jeg heldigvis ser dem alle igen! Forresten fik jeg 12 i min dansk stil, hvilket jeg er vildt stolt over.
+ jeg fik 7 i problemregning. Jeg har virkelig kæmpet for det 7 tal, så jeg er virkelig lykkelig!!
Idag har jeg været i Holbæk med 2 veninder. Senere skal jeg igen til Holbæk, hvor jeg skal i Strandparken og fejre sankthans med en masse venner. Weekenden står på hele 3 fester. Elsker mit liv!

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar