søndag den 26. juni 2011

En bedre weekend, skal man lede længe efter

Min weekend har været intet mindre end fantastisk! Jeg har været til 3 fester og været sammen med mine dejligste venner. Intet mindre end fantastisk! Fredag stod på hyggeaften hos Cecilie, hvor vi endte med at blive omkring 30 mennesker. Trods blæst og alt for meget røg fra bålet, blev det ekstremt hyggeligt!
Igår, lørdag, havde jeg tøjkrise over aftenens fester. Misha kom heldigvis og gjorde sig klar med mig, og vi fandt noget tøj. Vi tog til Fårevejle til en stor afgangsfest. Det var en af de fedeste fester længe. Senere tog vi videre til en anden fest. Nu nyder jeg ellers søndagen, som søndage skal nydes. Det har virkelig været en weekend med gang i, men jeg har nydt det.
Allerede på tirsdag står den på fest igen! Hvor er det lækkert at være ung!

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar