torsdag den 16. juni 2011

EMILIE

Hej allesammen!
Mit navn er Emilie. Jeg har startet den her blog med min veninde, Julie, som før har haft en blog.
Jeg glæder mig til at skrive forhåbentligt en masse indlæg.
Det skal nok blive skidesjovt. ;-)


Nå, men som sagt hedder jeg Emilie. Jeg er oprindeligt fra København, men bor, dog ikke med min gode vilje, nu i Fårevejle, en lillebitte flække på Vestsjælland.
Jeg er 15 år, og går derfor i 8 klasse (6 dage endnu, hæhæ.)
Næste skoleår skal jeg på en efterskole i en endnu mindre flække på Vestsjælland, men jeg ser virkelig frem til det.


Det er jo rart at vide hvordan jeg ser ud, så jeg har fundet 3 (nogenlunde) acceptable billeder til jer;






(det sidste billede her er taget i Thailand - jeg ville dog ikke klage hvis de danske strande kunne toppe denne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar