torsdag den 16. juni 2011

JULIE




Hej læsere. Både mine faste læsere fra min gamle blog (som forhåbentligt vil læse med her), og jer nye der kommer til. Jeg har før blogget fra min anden blog "just me and myself", men så forslog Emilie, at vi skulle oprette en blog sammen. Så fra nu af, vil jeg blogge fra denne blog.
Jeg håber selvfølgelig, at i alle sammen vil følge os og give os en masse feedback.
Men jeg vil da også lige fortælle lidt om mig selv. Jeg hedder Julie og er 15 år. Jeg bor i Hørve, og der har jeg altid boet. Lige pt har jeg sommerferie, fordi jeg gik ud af 9. klasse, for et stykke tid siden. Efter sommeren skal jeg starte på en efterskole, som hedder Smededal. Det glæder jeg mig meget til.
Jeg håber i alle har lyst til at følge vores blog. Kys :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar