torsdag den 11. august 2011

Fødselsdags gaver

 Fik dette skønne kamera af min mor, far, søster, mormor, morfar, farfar og farmor. Åh gud hvor jeg forguder det!
 Fik to gave kort til Matas, på i alt 500 kr. DEJLIGT
 Kendte ikke dette mærke, men jeg synes at det er et super sødt armbånd jeg fik der. Armbåndet er fra Cecilie

 Denne parfume fik jeg af min mor og morfar. Den dufter fantastisk!
Fik denne hørtørre af mine mostre. Måtte jo have min egen inden jeg tager på efterskole (:
Fik denne husnisse af min mor. Den skulle vidst beskytte en. Meget dejligt nu, hvor jeg skal til at gå på efterskole. Den gule neglelak fik jeg af min moster.
Er super glad for alle gaverne. Får heldigvis flere i morgen, hvor jeg holder fødselsdag for nogle venner. Hihi.

- Julie

1 kommentar:

  1. Rigtig lækre gaver - især kameraet :)

    Knus Clara

    claraguldbaek.blogspot.com

    SvarSlet