torsdag den 11. august 2011

Shopping

Har de sidste par dage været på meget shopping. Både til efterskolen, men også bare fordi det er skønt.. Haha

 Købte denne bluse i H&M idag til 179 kr. Den er så lækker og blød. Mhhh
 Fik disse løbe/udendørs idrætssko af min mor og far.
 Købte cowboy bukserne i mandags da jeg var ude og spise med min mor og far. Natbukserne fik jeg af min mor og far.
 Neglelakken købte jeg for et af de gavekort jeg havde fået i gave. Tænkte at tiden måtte være inden til at købe en, når jeg nu havde så mange penge til Matas.
 Er den ikke for lækker?!
 I Vero Moda fandt jeg denne bandeau til 10 kr. Elsker farven, og tænkte, at den ville være fin indenunder en løs sort top.
Denne bluse her jeg kigget meget på i Vero Moda, og da jeg havde fået nogle penge i fødselsdagsgave tænkte jeg, at det måtte være et tegn til, at jeg skulle købe den, så den røg med hjem.

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar