fredag den 5. august 2011

Sikke en flittig blogger jeg er idag

Fik denne ugle ring, og disse to neglelakker af Cecilie igår, som lige er kommet hjem fra  USA. Synes ringen er så fin og sød. Neglelakkerne har de dejligste farver. TAK CECILIE! 

Igår brugte jeg dagen herhjemme med min mor. Lige for tiden er jeg rigtig glad for bare at være hjemme og være mig selv, med min familie. Senere tog jeg med min far til Holbæk, hvor jeg købte alt muligt til efterskolen.. Puh jeg har snart meget! Da jeg kom hjem skyndte jeg mig at spise aftensmad, og derefter tog jeg hjem til Cecilie, som havde bagt kage og pandekager til Emilie og jeg. Er du gal, hvor smagte det godt. Da jeg kom hjem gik jeg i seng. Idag har jeg brugt min dag på at være herhjemme, igen. Om lidt skal jeg igang med at pakke min taske, så jeg kan komme hjem til Signe, hvor vi skal lave mad og gøre os klar, inden vi tager videre til fest. Det skal nok blive godt! Ses babies! :-*


- Julie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar