onsdag den 10. august 2011

FÆRDIG FINISHED FINITO


Billedet er fra fest i fredags. Kan i se fletningerne i siden? SÅ cool! Kan desværre ikke lave dem selv. Ville enormt gerne have sidecut, men tør ikke, da mit hår jo er monsterkrøllet, og derfor ville udvoksningen bare blive til en stor omgang krus.

I dag havde jeg sidste vagt på arbejdet. Jeg har arbejdet i Choko Tina i Asnæs Centret, en søsterbutik til Frederiksberg Chokolade, i snart et år nu. Det er en kæmpe frihed, at være færdig nu, og ikke skulle tænke på dét mere, men samtidig er det enormt trist. Jeg har jo været super glad for at være der, det er en virkelig god arbejdsplads. Jeg vil savne mine søde kolleger, den hyggelige, lille butik, baglokalet, duften af the og kaffe, chokoladen og flødebollerne (hæhæ.)
Jeg føler mig ét skridt tættere på efterskolen nu. Shoppede endnu flere efterskole ting i går. Nothing special, bare nattøj, skolegrej og et par Apple høretelefoner (har smidt dem, der fulgte med min iPod, væk, DUMT!)
Af arbejdet fik jeg, i afskedsgave, et gavekort til Matas på 100,-, et til butikken på 200,-, et par øreringe og en mini-shampoo.

Holla fra Emilie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar