tirsdag den 2. august 2011

Jeg har ikke glemt jer

De sidste par dage har der været riiiiiimelig stille på bloggen. Jeg har simpelthen lavet noget 24/7! Bruger min tid fuldt ud på veninderne inden jeg drager på efterskole. Hvilket jeg er meget nervøs for. Men alligevel glæder jeg mig også! Nok om det. 
 Lørdag kom Misha og Mette på besøg. Vi ville ha' cyklet til stranden, men orkede det ikke. Vi valgte derfor at grille på terrassen, hvilket var super hyggeligt!
 Vejret var skønt og så sommerligt. Endelig er sommeren kommet!
 Senere tænde vi stearin lys, og hyggede med varm kakao og skumfiduser.
 Vi legede lidt med kameraet og fik disse billeder ud af det.
Søndag var jeg på stranden med Misha og Katrine. Katrine og jeg sov sammen bagefter, ude under den åbne himmel. Det kalder jeg sommer! Mandag var jeg i Holbæk med Misha og Katrine, hvor jeg fik købt nogle skønne ting. Dem skal i nok få af se. Igår og idag har jeg været sammen med Emilie. Meget spontant valgte vi igår at bage cupcakes. De blev ikke så gode som de plejer, men de kunne spises.
Nu ligger jeg i min seng og skal snart til at sove. Er død træt i kroppen efter en cykeltur med min far på 30 km. Det var mit mål for sommerferien, at kunne cykle 30 km, så nu er jeg tilfreds! YES! Vi ses!

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar