tirsdag den 2. august 2011

HEJ IGEN




Mine nye Nelly sko. De er lidt støvede på snuderne, fordi billederne er taget lidt efter de kom hjem, og de står på hylden og samler støv, indtil de skal bruges ;-)

Hej alle jer!
Synes tiden går så hurtigt, og synes jeg har så travlt. Har været sammen med mennesker næsten non-stop i en uge nu, jeg er ved at få et flip. Så i morgen skal jeg, udover at fejre mine lillebror, som bliver 2 år, være mig selv. Alene. Og så skal jeg have lavet en detaljeret pakke- og indkøbsliste til efterskolen.
I morgen er der 11 dage til. 11 fucking dage! Det er så vildt. Tiden går sgu stærkt.
Indtil da er mit number one mål at overleve de sidste 4 arbejdsdage - det er lange vagter, og der er ikke en SKID at lave, nu hvor københavnerne tager hjem fra sommerhusene.

Peace, Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar