onsdag den 6. juli 2011

I går, i dag og i morgen

 Igår var jeg i Holbæk med 5 veninder, for at spise. Vi spiste på en virkelig god italiensk restaurant, hvor jeg fik den dejligste pizza. Bagefter gik vi ned til havnen og spiste is og drak milk shake.



Idag har jeg været i Vig, hvor jeg fik mit armbånd på. Cecilie og jeg skal bo i farmor og farfars have. Det betyder så, at vi får gratis bad og gratis mad. Namse! Vi spiste hos dem idag, og fik da både god mad og 2 kager (!!). Det skal nok blive godt! Jeg glæder mig virkelig til at komme op, på festivals pladsen og bare nyde det hele! Det betyder så også, at bloggen bliver meget stille indtil søndag. Men ellers kan i følge mig på twitter, hvor jeg prøve at twitte om de forskellige ting jeg laver. (LINK). Jeg håber i får en fantastisk weekend. Vi ses!

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar