fredag den 29. juli 2011

LONDON DAG 4



 Torsdag tog vi til London Eye. Dette billede er taget lige inden man kommer ned på havnen, hvor London Eye, hvor der var en rigtig sommer stemning.

 Her er vi lige kommet ind i London Eye, og er bgeyndt at bevæge os opad.
 Her er vi lidt længere oppe. Jeg troede faktisk, at jeg ville gå helt i panik over at det var så højt oppe, men det gjorde jeg heldigvis ikke!

 Derefter gik vi lidt rundt i London, og der så vi igen Big Ben. Og gud hvor er det flot!
 Derefter gik vi til Buckingham Palace. Der var rigtig mange mennesker, og vi forstod ikke rigtigt hvorfor.
 Det fandt vi så ud af, da disse mænd pludselig troppede op på vejen.
Derefter tog vi til Trafalgar Square. Der spiste vi på Pret a manger, som virkelig var et godt sted. Det slog selv Starbuck, som jeg eller var blevet så glad for. Derefter var vi på Oxford Street, hvor jeg opdagede en kærlighed til mærket Amerikan Apperal. Dog var det alt for dyrt! Derefter gik vi til Soho market, hvor jeg ikke rigtigt fik købt noget, men det var meget sjovt at opleve. Det mindende mig lidt om Amsterdam.

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar