mandag den 11. juli 2011

VIG FESTIVAL 2011!

Nu er jeg endelig hjemme igen, efter en fantastisk festival! Det har virkelig været nogle fuldstændig ubeskrivelige dage, med mine fantastiske venner og veninder! Jeg har lært så mange nye mennesker at kende, og det hele har bare været super! 
 Torsdag gjorde Cecilie og jeg os klar i vores telt, som stod i min farmors have, så vi kunne i bad og få (gratis) mad. Det var lækkert. + vi kunne sove uden larm fra fulde mennesker. Lidt luksus dyr er man vel (;
 Da vi kom op på festivals pladsen mødtes vi med Michelle og Pernille. Vi gik rundt og kiggede på boder, og sagde hej til en masse venner. 
 Bagefter gik vi til Store scene, for at høre de eneste to. De var virkelig gode og de fyrede den af! De overraskede mig virkelig, da jeg ikke troede, at de var så gode!
 Senere stod den på Aqua. De var SÅ fede! Der var en fantastisk stemning og alle hoppede og dansede. Intet mindre end fantastisk!
 Fredag stod vi sent op, da vi først var kommet hjem klokken halv fire. Vi havde gået rundt på camping pladsen og mødte nogle venner, og lært en masse nye at kende.
Da vi vågnede fredag morgen var det virkelig et lorte vejr! Det regnede fuldstændig sindsygt, så vi gik først op på festivalspladsen ved fire tiden, hvor Tina Dickow spillede. Og for pokker da hun var god! Hende bliver jeg aldrig træt af at høre på!
 Senere klarede vejret heldigvis op, men pladsen var stadig fuldstændig mudret til.
 Jeg hørte Tina Dickow med Misha og Cecilie. Vi var alle enige om, at det var en fantastisk koncert!
 Senere gik vi rundt på camping pladsen, men dog stadig med gummistøvler, da der var pladder overalt! Men det var en hyggelig aften, og vi endte i vores senge klokken halv seks!
 Fredag gik vi lidt rundt på pladsen, i det gode vejr og prøvede sjove solbriller.
 Misha og jeg gik ned i Dueslaget for at høre Thomas Ring. Vi var begge helt vild med hans koncert! Han fyrede den virkelig af, og sang fantastisk!
Dette billede er så fra i går, da klokken var halv syv om morgenen. Derfor var jeg også pænt træt igår, og sov derfor hele dagen. I dag er jeg nogenlunde frisk. Men hvad så, jeg har haft en fantastisk festival, og jeg glæder mig allerede til næste år! Jeg håber i har haft det mindst ligeså dejligt som mig! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar