fredag den 29. juli 2011

LONDON DAG 3

 Onsdag var vi på Madam Tussauds. Jeg havde været der en gang før, bare i Amsterdam. Det i London var dog meget større, men der var så også dobbelt op på menneske. Det gjorde det hele lidt mindre godt. Men sjovt var det da.

 Derefter gik vi igennem en park til Camden, som en en "lille" by i London. Først kommer man til et rigtig luksus kvarter, derefter til et totalt engelsk kvarter og derefter til dette hippie kvarter. Dér var Camden marked. Der var virkelig hippiet, men man kunne købe en masse fine ting! Det benyttede jeg mig da selvfølgelig også af.
 Som i kan se fik jeg købt en masse ting. Og det her er taget efter en time i Camden, Haha.
Men kunne tydeligt se, at dem, der gik op i mode og sådan shoppede i Camden. Der var ikke særlig mange i selve London, der virkelig gik op i tøj og sådan. Det var meget sjovt.
 Camden var virkelig et spøjst sted. Det var så mange forskellige butikker og typer. Men dog var det meget hippiet, men det var det bedste marked vi var på!
I en lille gårdhave argtig ting, solgte små lokale designere deres smykker. Der købte jeg blandt andet gaver til mine veninder, og en ring, som jeg har vist jer.
Vi måtte dog tage hjem, da det pludselig begyndte at styrt regne. Det var lidt øv, da vi ikke havde set halvdelen af markedet, og vi havde endda været der i 4 timer, tror jeg. Jeg kan ihvertfald klart anbefale Camden marked til jer, hvis i skal til London!

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar