fredag den 29. juli 2011

Onsdag på stranden

 Onsdag tog jeg på stranden med Emilie, Signe og Cecilie. 
 Vi skulle ha' mødtes med en masse andre venner, men de var lige pludselig taget hjem..
 Så vi fandt på vores eget sjov, og hyggede os faktisk utrolig meget. 
 Vi badede, spiste sandwich, snakkede og grinte. 
 Lige inden vi tog hjem tog vi en masse fjollede billeder med selvudløser. 
Det gik som i kan se, ikke så godt. Men sjovt havde vi det. 
Da vi tog hjem, tog vi hjem til Signe, hvor hun lavede varm kakao til os. Derefter tog jeg hjem, hvor jeg ellers bare gik på hovedet i seng. 

Jeg håber, at i nyder jeres sommerferie ligeså meget som jeg gør. Og så håber jeg selvfølgelig ikke, at I er trætte af mine London indlæg, for der er stadig et par stykker endnu. Vil virkelig vise jer der, da det virkelig var en fantastisk tur! 
I aften skal jeg hjem til Cecilie, vi skal lave mad og spise sammen med et par veninder. Det bliver rigtig hyggeligt! Vi ses! 

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar