mandag den 25. juli 2011

LONDON DAG 1

 Vi ankom til London klokken fire om natten. Dagen aften (mandag) gik vi ud og kiggede på London, for at finde ud af hvordan alt lå i forhold til hinanden. Første stop var regents park (mener jeg den hedder). Det var en utrolig flot park. Der var så rent, fredeligt og flot.

 Derefter nåede vi til Diana Memorial Fountain. Der var så skønt! Så fredeligt og smukt. Vandets løben lød så fint. Åh jeg elskede det sted!
 Der stod på skilte, at man var meget velkommen til at putte sine hænder og fødder i vandet, og mindes Diana. Det gjorde både min søster og jeg.

 Derefter tog vi med undergrunden ind til centrum, hvor vi tog en turbus rundt i hele London. Vi fik stort set set alt. Det var en rigtig god tur!
Vi så blandt andet Big Ben, som er meget større end jeg havde forventet. Men også utrolig flot!
Jeg vil virkelig anbefale alle som skal til London, til at tage på en bus tur. Man får virkelig set det hele fra en helt anden vinkel. Dog er der nogen steder i indre by meget trafik, men det er lige meget, når det er så godt.
Efter busturen var vi på Oxford street som er en stor shopping gade. Jeg fik shoppet lidt. Specielt i Primark, som desuden var propfyldt pga. det store udsalg, som jeg også benyttede mig af!
Glæder mig til at vise jer alle mine andre billeder, og håber i er klar på en ordenlig omgang London!

- Julie

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har dig! Følger den nu :)

    Håber du vil tage et kig forbi min og gøre det samme! Så ville jeg blive glad!
    colourmecasual.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusinde tak siger vi! Velkommen til!
    Jeg tager i hvert fald et kig!

    - Julie

    SvarSlet