fredag den 29. juli 2011

London shopping #2

 Denne kjole købte jeg på et rimelig stort marked. Havde kigget på den på et andet marked, men synes den var for dyr. Men så fandt jeg den lidt billigere, så den blev mit sidste køb i London. Men til gengæld er jeg virkelig også glad for den!


 Denne bluse købte jeg i Primark til omkring 30-40 kr tror jeg? Den er dog meget flottere når den kommer på!

 Denne skjorte købte jeg også i primark til 30-40 kr. Den er dog meget pænere i virkeligheden. Billederne er virkelig elendige, men den var vidst ikke glad for, at få taget billeder.

 Disse Levis shorts købte jeg i en lille, og meget hyggeligt vintage butik i Camden til omkring 180 kr. Jeg er virkelig glad for dem!


 Disse Vans købte jeg i en butik i Camden. De kostede omkring 290 kr, hvilket jeg synes er billigt, da jeg har set dem til 500 kr her i Danmark.

 Tasken købte jeg på Camden marked. Synes den var så fed, at jeg måtte købe den, selvom den kostede omkring 200 kr. Men en ny taske skulle jeg have, da den gamle er i stykker.

 Disse øreringe + alle de andre, købte jeg i en butik på Oxford street til ingen penge. Dem skal jeg nok blive glad for!







Det var så alt, hvad jeg købte i London. Vender straks tilbage med billeder fra London!

- Julie

2 kommentarer:

  1. Åh gud, hvor er jeg misundelig..........
    Du er en heldig skid ;)

    Kys

    http://rebeccasunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hæhæ, ja det er lækkert!
    Møs!
    - Julie

    SvarSlet