tirsdag den 26. juli 2011

LONDON DAG 2

 Tirsdag tog vi til St. Pauls cathedral. Der var virkelig smukt. Har aldrig set noget ligende! Dog måtte man ikke tage billeder inde i kirken, så i må nøjes med disse to billeder ude fra.
 Kirken var virkelig enorm. Det er vildt at tænke på, at den kan ligge indeni st. peters kirken i rom. Dem må jeg være gigantisk. Men flot var den!


 Efter turen i kirken var vi lige et smut forbi vores hotel. Dette er vejen hvor vores hotel lå på.
Og dette er så vores hotel. Ashley Hotel. Det var et rigtigt hyggeligt lille værelse vi havde. Dog lå det i kælderen, men hyggeligt havde vi det! - Efter vores lille stop, tog videre ind til Oxford street, hvor vi spiste middagsmad på Starbuck, hvilket virkelig var lækkert! Derefter shoppede vi på Oxford Street.
Denne dag havde jeg forresten min nye bluse fra Primark på. Den får i af se i morgen, da den lige nu er til vask. Glæder mig til at vise jer mine køb!

- Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar